Відповідно до програми міжнародного стажування, яку адаптовано до вимог законодавства України в галузі освіти і науки, зокрема, Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» в редакції від 18.04.2021 року, Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №800 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1133 від 27.12.2019, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-696 від 24.07.2020 «Про забезпечення функціонування системи атестації наукових і науково-педагогічних кадрів» та наказу Міністерства освіти і науки України № 1504 від 04.12.2020 «Деякі питання професійного розвитку науково-педагогічних працівників» з 24 червня по 20 серпня 2022 року декан факультету енергетики та електротехніки, доцент Василь БУНЬКО приймав участь у Міжнародній програмі наукового стажування «НОБЕЛІВСЬКІ ЛАУРЕАТИ: ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ ТА ТРАНСФОРМАЦІЇ ОТОЧУЮЧОГО СВІТУ» у Дубаї, Осло, Стокгольмі, Римі, Бургасі, Нью-Йорку, Єрусалимі, Пекіні.
Новини факультету
З 7 липня 2022р. по 4 серпня 2022р. науково-педагогічні працівники кафедри інформаційних технологій та вищої математики доц. Качурівська Г.М. та доц. Качурівський В.О. взяли участь у Tech Summer for Teachers Bootcamp. 5 вебінарів, 5 експертів компанії SoftServe, 5 актуальних тем - від безпеки в інтернеті до особливостей англійської в ІТ. Як наслідок успішного завершення навчального курсу введено тему "Accessibility Web-аплікацій" до освітньої компоненти "Web-технології та Web-дизайн".
СПІВПРАЦЯ З РОБОТОДАВЦЯМИ ФАКУЛЬТЕТУ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ ПРИНОСИТЬ ВЗАЄМОВИГІДНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Питання працевлаштування молодих фахівців, випускників закладів вищої освіти та підбору персоналу компанією є складним двостороннім та однаково важливим процесом для обох його учасників. З одного боку, пошукач прагне знайти роботу, яка б відповідала його очікуванням за встановленими заздалегідь пріоритетами (для кожної людини такі пріоритети є різними та базуються на її світобаченні та соціальному положенні). З іншого боку, роботодавець, який прагне отримати у свою команду професійного та висококваліфікованого працівника, який би створював для компанії додаткові можливості та прибуток, а також виконував свої обов’язки відповідально та бездоганно. Отже, питання комунікації зазначених сторін є актуальним та має тенденцію до зростання рівня важливості його обговорення за рахунок навчання та підвищення професійної активності молоді.
Перед кожним випускником школи чи ліцею рано чи пізно постає питання «Ким стати?», «Яку обрати професію для свого майбутнього?». І часто під час такого вибору молодь керується поширеними стереотипами про те, що всім варто бути айтішниками, юристами чи лікарями. Однак є, наприклад, електроенергетика, яку називають однією з найперспективніших галузей серед усіх.
Сьогодні, наша зустріч відбулась з Максимом МИХАЛЬЧУКОМ, який завітав у наш інститут для знайомства із закладом вищої освіти, факультетами, кафедрами, науково-педагогічним колективом, поділився своїми думками та розповів нам коротко про майбутнє навчання.
Ми попросили Максима відповісти на кілька запитань у режимі бліц-інтерв’ю.
Підвищення ефективності сучасного виробництва вимагає раціонального поєднання теоретичних знань фахівців з умінням вирішувати практичні задачі та диктує необхідність зміцнення зв’язків закладів вищої освіти з виробництвом. Тому важливою складовою підготовки фахівців високої кваліфікації в будь-якій галузі є проходження виробничих практик здобувачами вищої освіти під час навчання на виробничих об’єктах та промислових структурах.
Співпраця закладів вищої освіти та роботодавців – перспективний шлях розв’язання багатьох проблем, що виникають у процесі підготовки фахівців та подальшого працевлаштування випускників.
На сьогодні підготовка ініціативних, конкурентоздатних та професійно-компетентних випускників закладів вищої освіти є досить актуальною. Адже сучасний ринок праці диктує свої умови: якість професійної підготовки фахівців повинна відповідати не тільки вимогам стандартів вищої освіти, але й потребам роботодавців, які останнім часом висувають цілу низку пропозицій та вимог щодо підготовки здобувачів вищої освіти в галузі електричної інженерії.
27 червня 2022 року в рамках співпраці факультету енергетики та електротехніки з філією ВАТ «Тернопільобленерго» Козівський РЕМ відбулась зустріч декана факультету Василя БУНЬКА з головним інженером Козівського району електричних мереж Петром СЕНДЕЦЬКИМ.
- INNOVATION HUB КОМПАНІЇ SCHNEIDER ELECTRIC В УКРАЇНІ ОГОЛОШУЄ НАБІР НА НАВЧАННЯ В СФЕРІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ, ЕНЕРГОМЕНЕДЖМЕНТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ
- АТЕСТАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВИПУСКНИХ КУРСІВ ОС "БАКАЛАВР" СПЕЦІАЛЬНОСТІ 141 «ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА»
- Мітап обговорення освітньої програми «Комп’ютерні науки» з випускниками 2022 року
- Здобувачі освіти за спеціальністю «Комп’ютерні науки» успішно склали атестаційний екзамен!
- ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ ФАКУЛЬТЕТУ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ: ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
- НОВІ МОЖЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ В СФЕРІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ ТА ПРОМИСЛОВОЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ
- НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА – МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ
- WORKSHOP ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ «КОМПОНЕНТИ ОП» З ГАРАНТАМИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
- Неформальна освіта - одна із начасних практик навчання у воєнний час
- ДИПЛОМОМ І СТУПЕНЯ ВІДЗНАЧЕНО СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК «ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕНЕРГООБЛАДНАННЯ» У XІ «ФЕСТИВАЛІ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ – 2022»