ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ
Контакти:  (03548) 2-14-51    energetik.fakultet@gmail.com    Viber   Facebook
Україна тримає стрій!!!

факультет ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями: "БАКАЛАВР" та "МАГІСТР"

зі спеціальностей

КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ (ОС Бакалавр)
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА (ОС Бакалавр)
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА (ОС Магістр)
Детальніше...
Featured

СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ВИПУСКОВИХ КАФЕДР ЩОДО ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) І ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

16З метою підвищення якості освітніх програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівня вищої освіти 22.04.2021 р. відбулося спільне засідання кафедр енергетики і автоматики, електротехнологій та експлуатації енергообладнання факультету енергетики та електротехніки, представників студентського самоврядування та роботодавців. На засіданні розглядалось питання щодо результатів анонімного анкетування здобувачів вищої освіти. На основі аналізу результатів анкетування стейкхолдерів визначено сильні і слабкі сторони освітніх програм. Внесені пропозиції і зауваження враховано в освітні програми «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» на 2021-2022 н.р.

Гаранти освітньо-професійних програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другого (магістерського) рівня Василь БУНЬКО та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Василь РАМШ презентували освітні програми на 2021 рік вступу.

На засіданні за участі науково-педагогічних працівників випускових кафедр та зацікавлених сторін (роботодавців та студентського самоврядування) були обговорені способи забезпечення унікальності освітніх програм першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівня вищої освіти як в освітніх компонентах, так і в тематиці наукових досліджень, форми залучення стейкхолдерів до роботи над змістом освітньо-професійних програм, їх мотивація до подання пропозицій і рекомендацій щодо змісту профілю освітніх програм, надання додаткових можливостей для формування здобувачами вищої освіти власної освітньої траєкторії шляхом вільного вибору навчальних дисциплін.

1718З пропозиціями від роботодавців факультету енергетики та електротехніки щодо змін в освітніх програмах виступив голова ради роботодавців, помічник голови правління - заступник генерального директора з питань охорони праці ВАТ «Тернопільобленерго» Володимир ОСТАП’ЮК. Він відзначив, що освітні програми враховують сучасний рівень розвитку галузі та сприяють якісній підготовці здобувачів вищої освіти. Роботодавцями запропоновано в освітній програмі другого (магістерського) рівня для більш широкого розкриття  фахових компетентностей здобувачів вищої освіти навчальну дисципліну «Автоматизований електропривод» з вибіркового блоку циклу дисциплін фахової підготовки замінити на дисципліну «Системи керування автоматизованих електроприводів», а також виокремити з дисципліни «Електротехнологічні установки та системи» питання, які пов’язані з вибором і дослідженням освітлювальних та опромінювальних установок і ввести в цикл дисциплін фахової підготовки за вибором здобувачів вищої освіти блок дисциплін: «Світлотехнічні системи і установки», «Джерела світла та опромінення», «Оптичні електротехнології».

В освітній програмі першого (бакалаврського) рівня навчальну дисципліну «Електротехнічні матеріали» внести до обов’язкових компоненті освітньо-професійної програми (за рішенням  вченої ради закладу вищої освіти) циклу спеціальної фахової підготовки, а також вилучити з освітньої програми блок вибіркових дисциплін фахової підготовки, який включає навчальні дисципліни «Електропривод виробничих машин і механізмів» та «Регульований електропривод». Натомість включити в обов’язкові компоненти освітньо-професійної програми дисципліну «Автоматизований електропривод виробничих машин і механізмів», оскільки вивчення автоматизованого електропривода є невід’ємною складовою частиною у формуванні професійної компетентності фахівців електроенергетичної галузі.

1920Також було враховано пропозиції студентського самоврядування стосовно перейменування  дисципліни «Основи проєктування енергетичних об'єктів АПК»  на «Основи проектування електротехнічних, електроенергетичних та електромеханічних об’єктів» в освітньо-професійній програмі «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» першого (бакалаврського) рівня з метою проєктувати установки і системи не лише для сільського господарства, а і для інших сфер діяльності.

Студент магістратури Ярослав ЛЕСЬКІВ запропонував дисципліну «Сучасний релейний захист» із циклу вільного вибору із загальноінститутського каталогу перевести в цикл спеціальної (фахової) підготовки обов'язкових компонентів освітньо-професійної програми «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти, що дозволить покращити якість професійної підготовки майбутніх фахівців.

Рішенням спільного засідання випускових кафедр факультету енергетики та електротехніки схвалено з внесеними змінами освітньо-професійні програми першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2021 рік вступу та рекомендовано Вченій раді інституту на затвердження та введення в дію.

Секретар засідання,

к.т.н., старший викладач кафедри енергетики і автоматики

Микола Потапенко

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme