Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!
Featured

Магістранти спеціальності 051 «Економіка» активно використовують можливості неформальної освіти

Здобувачі вищої освіти факультету економіки і природокористування поряд з формальною освітою продовжують освоєння умінь і навичок шляхом неформальної освіти, необхідних для економічно та соціально активного громадянина нашої країни.

Магістранти спеціальності 051 «Економіка» Тетяна КУКУРУДЗА, Марія ДРАНЧУК, Оксана КАТЕРНЯК, Андрій ДМИТРИК в рамках вивчення дисципліни «Управління проєктами» успішно завершили курс «Основи проєктного менеджменту» на платформі Prometheus.

У курсі розкрито ключові елементи повного циклу проєкту з детальними поясненнями, прикладами та додатковими матеріалами, що дозволяє ефективніше та якісніше опрацювати проєкт.

Під час проходження курсу магістранти ОПП «Економіка підприємства»:

  • здобули базові знання про проєктний менеджмент та його складові;
  • навчилися розробляти проєкти, використовуючи інструменти проєктного менеджменту;
  • дізналися, як перетворювати власні ідеї на проєкти, готові до реалізації;
  • побачили, як створювати власні комунікаційні стратегії для проєктів;
  • навчилися оцінювати та аналізувати результати проєкту.

Програма курсу «Основи проєктного менеджменту» складалася із 4 модулів:

Модуль 1. Лідерство і командні ролі

Лідерство – що це? Принципи доброго лідерства. Як розвивати лідерський потенціал? Лідерство в часи кризи. Командні ролі. Формування команди проєкту. Організація роботи команди.

Модуль 2. Планування проєкту

Потреба. Проблема. Потенціал. Мета та цілі. ЦА за градаціями. План реалізації проєкту. Діаграма Ганта. Оцінка. Очікувані результати. Моніторинг та контроль проєкту. Лайфхаки від донора.

Модуль 3. Фінанси

Бюджет проєкту. Трекер бюджету. Фандрейзинг. Краудфандинг. Робота з інвесторами-партнерами. Написання грантових заявок. Робота з грантами. Партнерство з державою.

Модуль 4. Комунікації

Маркетинг vs комунікації. Цільова аудиторія. Повідомлення. Тон комунікації. Залучення. Основні етичні принципи залучення. Кратер залучення та потреби клієнта на кожному етапі. Customer journey map – побачити залучення очима клієнта. Контент. Канали комунікації. KPI – ключові показники ефективності. Команда. Комунікація. Бриф і ТЗ. Добрі бренди.

Програма курсу включала 30 лекцій, QA-сесії з лекторами наприкінці кожного модуля.

В результаті проходження курсу магістранти отримали можливість систематизувати теоретичні знання з дисципліни «Управління проєктами» та досконаліше опрацювати кожен етап створення та реалізації проєкту.

За результатами проходження курсів здобувачі вищої освіти отримали сертифікати, що дало змогу зарахувати їм окремі теми практичних занять з навчальної дисципліни «Управління проєктами».

Бажаємо нашим магістрантам подальшого розвитку, успіхів та пізнання в напрямі неформальної освіти.

 Ірина ГУРСЬКА,

завідувачка кафедри економіки і менеджменту

 

 

 

 

 

 

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme