Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!
Featured

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА

1   Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми ступенями, відповідно до державних стандартів освіти. 

 

6   Нині дистанційна форма навчання вже стала важливою складовою віртуальної соціалізації особистості. Адже в еру трансферу інформації та знань, фахівець електротехнічного профілю – це особа, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями та постійно підвищує свій професійний рівень. На Заході ця форма має велику популярність серед студентів через економічні показники, її ще називають «освітою протягом усього життя».

2    Ідея дистанційного навчання полягає в тому, що взаємодія викладача й студента відбувається у віртуальному просторі: обоє вони перебувають за своїми комп'ютерами й спілкуються за допомогою Інтернету.

4   До переваг такого навчання відносять: зручність, тобто можливість навчання у зручний час, будь-де, будь-коли і для будь-кого; доступність навчальних матеріалів – студент отримує  усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент; зворотній зв'язок, тобто студент завжди має он­лайн зв'язок із викладачем і в будь-який час може задати запитання; інтерактивність – активне спілкування між студентами групи і викладачем, що значно посилює мотивацію до навчання.

5    Адже нове завжди зацікавлює студентів. Окрім цього, сучасне покоління зростає в діджиталізованому світі, і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією.

3     У цьому контексті, кафедрою «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання» в умовах карантину використовуються різноманітні способи інтерактивної взаємодії: дистанційні курси в середовищі Moodle; веб-сторінки і сайти; електронна пошта; чати; відеолекції та інше.

7   Отже, від того, наскільки викладачі і студенти виявляться готові гнучко та швидко перебудувати свою роботу, буде залежати навчальний ефект.

   Тож не вагайтесь – використовуйте дистанційне навчання вже зараз!

Завідувач кафедри Любомир КОЛОДІЙЧУК

 

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme