ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
АГРОІНЖЕНЕРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Україна тримає стрій!!!

Агроінженерний факультет

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями: "БАКАЛАВР" та "МАГІСТР"

зі спеціальностей

205 - ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО
206 - САДОВО-ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО
208 - АГРОІНЖЕНЕРІЯ

Детальніше про вступ

Featured

Участь у тренінгах «Впровадження елементів дуального навчання в навчальний процес»

2021 1 1«Ernst & Young» Україна за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку разом з компанією «Астарта-Київ» та Харківським національним аграрним університетом ім. В. В Докучаєва реалізувала проєкт для професорсько-викладацького складу щодо впровадженню елементів дуального навчання у процесі підготовки фахівців. В рамках проєкту, в період з 18 по 29 січня 2021 року відбулася серія тренінгів щодо «Впровадження елементів дуального навчання в навчальний процес» для професорсько-викладацького складу факультетів Харківського НАУ ім. В. В Докучаєва щодо впровадженню елементів дуального навчання у процесі підготовки фахівців.
На запрошення співорганізаторів в якості доповідача на тренінг, з інформацією щодо «відкритих питань» реалізації організаційної і практичної частини дуальних освітніх програм 208 «Агроінженерія» і перспективних шляхів їх вирішення у своєму виступі поділився завідувач кафедри Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК, професор Сергій Пастушенко.

2021 1 22021 1 3

 
Далі, пряма мова доповідача: «Величезний обсяг практичних кейсів щодо дуальної форми здобуття освіти напрацьовано, в Державній установі «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», яка, як на моєї пам’яті, має професійні контакти з цієї проблеми, в тому числі з колегами з Німеччини, не менше 15 років. Тому, на початковому етапі впровадження дуальної форми навчання, до часу набуття свого власного досвіду, залишається реалізувати три складові: 
– добра воля керівництва ЗВО;
– колектив однодумців-НПП, драйверів і реалізаторів дуальної освіти на власній спеціальності;
– робота з адаптації наявного досвіду і напрацювань до умов і обставин запровадження дуальної форми навчання на конкретній освітній програмі».

2021 1 42021 1 5

 
Як зазначив у заключному слові Сергій Пастушенко: «Сподіваюся, що той величезний масив ПОСІЯНОЇ інформації і досвіду, який був презентований спікерами з Німеччини, Казахстану і України буде оброблено і адаптовано кожним з учасників серії тренінгів до умов і обставин запровадження дуальної форми навчання, які властиві саме їх ситуації в якій перебуваєте їхній регіон, ЗВО, факультет».

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme