ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!

Факультет економіки і туризму 

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями "МАГІСТР" та "БАКАЛАВР"

зі спеціальностей:

051 - ЕКОНОМІКА
071 - ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
073 - МЕНЕДЖМЕНТ
242 - ТУРИЗМ

Детальніше про вступ

Featured

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ І МЕНЕДЖМЕНТУ

u602ooПрофесійний розвиток науково-педагогічних працівників на сьогодні є одним із стратегічних напрямів реформування системи вищої освіти в Україні. Адже без викладачів, професійний рівень яких відповідає сучасним тенденціям розвитку вищої освіти, спроможних працювати в рамках моделі студентоцентрованого навчання, орієнтованих на академічну мобільність і сповідування академічної доброчесності, неможливі конструктивні зміни в національній системі вищої освіти. Тому високі вимоги до професійних компетентностей науково-педагогічних працівників потребують реформування системи їх безперервного професійного розвитку задля підвищення якості надання освітніх послуг.Особливого значення у професійний діяльності науково-педагогічних працівників набуває неформальна освіта, яка пов’язана з постійним самовдосконаленням, оновленням змісту і методів навчання.

Завідувачка навчального відділу, доцентка кафедри економіки і менеджменту Галина ХРИСТЕНКО протягом квітня-червня успішно пройшла онлайн-курси «Менеджмент», «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах», «Жіноче лідерство у розвитку енергетичного потенціалу ОТГ», «Критичне мислення для освітян»«Соціальний менеджмент і залучення зацікавлених сторін» на платформі Prometheus та отримала сертифікати.

Курс «Менеджмент» – це все про мистецтво управління протягом 7 тижнів активного навчання.

Даний курс надав можливість розглянути основи системного управління організаціями, історію та сучасні тенденції менеджменту, сформувати управлінське мислення та систему фахових знань у галузі адміністрування, набути уміння аналізувати середовище діяльності організації та навчитись ухвалювати адекватні управлінські рішення.

У курсі були представлені відеолекції, додаткові матеріали до лекцій, практичні завдання, тести для самоперевірки набутих знань.

Отримані знання будуть застосовані у рамках навчальних курсів, що викладаються кафедрою.

12

 

Курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» має за мету надання допомоги викладачам, завідувачам кафедр, гарантам програм і керівництву ЗВО знайти ефективні шляхи стимулювання та підтримки якісного викладання на рівні освітніх компонентів (окремих курсів), освітньої програми й університету в цілому.

Якість викладання – ключовий елемент якості освіти. У межах власних курсів чи освітніх компонент викладачі впливають на якість освітньої програми, на процес навчання та засвоєння матеріалу студентами, і в результаті – на внутрішню якість освіти у закладах вищої освіти.

У курсі представлені різні погляди на підвищення якості викладання, оновлення освітніх програм, управління змінами та лідерство в ЗВО. Цей курс – результат співпраці експертів з України та Німеччини, викладачів і співробітників ГО «Вище», Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина) і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Навчання проводилося за трьома модулями: «Зміцнення викладання на рівні курсу» (Модуль 1), «Зміцнення викладання та лідерство на рівні програми» (Модуль 2) та «Зміцнення викладання, лідерство та організаційний розвиток на рівні університету» (Модуль 3). За кожним модулем передбачалося вирішення контрольних завдань.

Серед питань, які розглядалися протягом навчання, були наступні:

Роль якості викладання у внутрішній якості освіти.

Компетентнісне викладання, оцінювання та навчання.

Професійний стандарт викладача вищої школи.

Що таке силабус, і як його створити.

Партнерство зі студентами.

Що таке тьюторинг.

Розвиток програми та узгодження курсів в межах освітньої програми.

Роль гаранта освітньої програми в університеті.

Взаємовідвідування, як метод підтримки та розвитку викладання.

Лідерство у впровадженні змін в університеті.

Управління змінами: визначення, етапи та практичні поради.

Діджиталізація, як драйвер змін. Приклад впровадження змін в німецькому університеті.

Розвиток викладачів на рівні університету: варіанти проєкту.

Міжуніверситетська співпраця з розвитку викладачів. Німецький досвід.

Набуті під час проходження навчального курсу знання будуть покладені в основу зміцнення викладання навчальних дисциплін здобувачам вищої освіти ОС «Магістр» та «Бакалавр».

 

4 3 5

 

Курс «Жіноче лідерство у розвитку енергетичного потенціалу ОТГ» розроблений Security Expert Centre за підтримки USAID Проєкт енергетичної безпеки.

Учасники курсу дізналися про енергетичний перехід, план дій сталого енергетичного розвитку та клімату, роль міст і громад в енергетичному переході, важливість енергоаудиту, енергограмотність для громад тощо.

Програма навчання передбачала три основні модулі:

Модуль 1. Відновлювана енергетика та енергоефективність як інструменти сталого розвитку ОТГ.

Модуль 2. Міжнародні та національні донори. Фандрайзінг.

Модуль 3. Захист прав споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг.

Учасники отримали 30 цікавих лекцій та низку тестових завдань, які допомогли перевірити отримані знання. Автори курсу врахували актуальні теми до кожного модулю та надали практичні аспекти у матеріалах.

67Курс «Критичне мислення для освітян» покликаний сприяти впровадженню новітніх методик в українську освіту.

Уміння критично мислити забезпечує науково-технічний і суспільний прогрес та є запорукою демократії, а освіта відіграє в його розвитку першорядну роль. Критичне мислення забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.

Основною метою курсу є створення умов для розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення як сукупності розумових стратегій і операцій, що застосовуються для формулювання обґрунтованих висновків та оцінок і прийняття рішень.

Матеріал курсу дозволив опанувати стратегії та процедури критичного мислення, що дає змогу підвищити особистісну ефективність та успішність ухвалених рішень.

Ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення посилить методологічну підготовку й сприятиме успішності викладацької діяльності. Курс  цілеспрямовано моделювати емоції під час освітнього процесу, розробляти власні методики навчання, засновані на теорії розвитку критичного мислення.

89

 

 

В основі пропонованого в курсі «Соціальний менеджмент і залучення зацікавлених сторін» підходу до відбудови соціальної інфраструктури – людина й інтереси громади.

Курс розроблений на підтримку впровадження Проєкту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», що реалізується відповідно до Фінансової угоди 2014 року між Урядом України та Європейським Інвестиційним Банком.

10Метою курсу є надання інформації про соціально значущі підходи до впровадження проєктів та способи поєднання зобов’язань, ресурсів, спроможності, планування, відповідальності, участі та довіри, навчити як допомагати при реалізації проєктів з відбудови, забезпечувати соціальну згуртованість, залучення та злагоду у громадах, як визначати і зменшувати соціальні ризики у середовищі, що зазнало руйнівного впливу.

Курс висвітлював такі питання: що таке сучасний соціальний менеджмент; як провести оцінку потреб громади та аналіз ризиків; як створити механізми запобігання та врегулювання конфліктів; як скласти плани соціального менеджменту та залучення зацікавлених сторін для місцевих проектів тощо.

 

1112

Ірина ГУРСЬКА,

завідувачка кафедри економіки і менеджменту

 СЕРТИФІКАТИ КУРСІВ


 

Certificate 2 page 0001

 

Certificate page 0005

 

 

Certificate 2 page 0002

 

 

 

Certificate 2 page 0003

 

 

 

 

Certificate 2 page 0004

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme