16 вересня 2024 року під головуванням Мирона Жибака відбувся черговий директорат. Засідання розпочалося з щирих привітань та найкращих побажань, адресованих завідувачці навчального відділу Галині Христенко з Днем народження та завідувачу кафедри лісового і садово-паркового господарства Василю Кузьовичу з нагоди Дня лісу. Від приємних моментів очільник інституту перейшов до непростих реалій сьогодення – як на фронті, так і в тилу поміж тривожних сирен. Незважаючи на усі виклики суспільного характеру, надання якісних освітніх послуг, які б відповідали соціальним вимогам та потребам сучасного ринку праці, залишається одним з основних завдань закладу вищої освіти. Адже сумлінним виконанням професійних обов’язків, ініціативним волонтерством, добровільним перерахуванням одноденного заробітку на потреби ЗСУ кожен з нас вносить маленьку лепту в таку бажану перемогу.
Члени директорату розглянули низку важливих питань, які стосуються освітньої діяльності та розвитку інституту в усіх аспектах: навчальній, науковій, культурно-виховній, господарській та виробничій роботі.
Відповідальний секретар приймальної комісії Микола Потапенко доповів про перебіг та результати додаткового набору. Зокрема, завершився прийом заяв для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Після успішного складання вступних іспитів 15 абітурієнтів розширять контингент студентів інституту. З 20 по 25 вересня слід подати електронні заяви для навчання в магістратурі, а 27 вересня буде видано наказ на зарахування. Ще 6 осіб виявили бажання стати магістрантами нашого інституту, що дозволить повністю закрити ліцензію по магістратурі.
Директор звернув особливу увагу на ознайомлення науково-педагогічних працівників з можливістю опублікування статей у наукових журналах НУБіП України, які індексуються в базі даних SCOPUS, та інформаційними листами конференцій, що надійшли на адресу інституту.
Заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанія Білик представила графік перевірки кафедр, результати моніторингу відвідування занять здобувачами вищої освіти. Також наголосила на здійсненні постійного контролю за перебігом освітнього процесу та забезпеченні його якісної реалізації з урахуванням викликів сьогодення.
На засіданні директорату проаналізовано якість практичного навчання, обговорено необхідність у заміні кадрового потенціалу та шляхи оновлення бази підготовки слухачів курсової підготовки.
Головна бухгалтерка Дарія Мигдаль детально проінформувала присутніх про фінансовий стан в інституті, надходження коштів та заборгованість здобувачів вищої освіти за навчання на кожному з факультетів.
Директорат розглянув й інші важливі питання життєдіяльності закладу вищої освіти, серед яких засідання Вченої ради інституту, присвоєння вченого звання доцента, обробіток навчальних ділянок, облаштування Алеї Героїв загиблих студентів інституту тощо.
З побажаннями успішної реалізації поставлених завдань для кожного структурного підрозділу розпочинаємо новий робочий тиждень.