Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Студентські наукові гуртки

Агроінженерний факультет

Назва СНГ Керівник СНГ К-сть учасн. СНГ Лабораторія Дні роботи
Кафедра: Машиновикористання та технологій у сільському господарстві
1 Дослідження процесу виготовлення пелет з відходів рослинництва та тваринництва

Камишанов В.В.

Диня В.І.,

Фльонц О.В.

6 6п четвер
2 Дослідження оптимальної технології вирощування енергетичних дикоростучих рослин в Західному Лісостепу України

Носко В.Л., Дубчак Н.А., СолтисюкВ.І.,

Бойко І.Є., Лещук Ю.

7 17п середа
3 Дослідження якісних показників роботи теплогенератора на твердому паливі

Ліннік А.Ю.,

Білик С.Г.,

Семенів І.І.

8 12п вівторок
Кафедра: Загальноінженерної підготовки
4 Удосконалення конструкції та технології виготовлення елементів машин неперервного транспорту

Драган А.П.,

КлендійО.М.,

Стебелецька Н.М.

7 306п четвер
Кафедра:Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК
5 Дослідження якісних показників роботи дизельних двигунів з використанням органо-мінералізованого палива

Логуш І.В.,

Кирик О.М.,

Грабар А.В.

5

210п +

НВМ

І, ІІ вівторок місяця
6 Дослідження техніко-економічних показників роботи двигуна Д-21, при роботі на комбінованому паливі типу «гас-олія»

Чвартацький І.І.,

Фльонц І.В.,

Грабар А.В.

6

210п +

НВМ

ІІІ вівторок місяця
Кафедра: Лісового і садово-паркового господарства
7 Ландшафтної архітектури

Бідолах Д.І.,

Підховна С.М.,

Тригба Б.М.

20

210п +

розсадник

І, ІІ середа місяця

Факультет економіки і природокористування

Назва СНГ Керівник СНГ К-сть учасн.СНГ Лабораторія Дні роботи
Кафедра: Обліку та аудиту
1 Актуальні проблеми розвитку обліку та аудиту

Боднар О.В.

 

20 206 Середа
Кафедра: Економіки підприємства
2 Сучасний економіст Замора О.І. 20 209 Четвер
Кафедра: Гуманітарних дисциплін
3 Обереги Луговий Б.В. 9 109 Середа
4 Таємниці і загадки історії Троханяк О.С. 23 210 Вівторок
Кафедра: Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування
5 Основи біологічних досліджень Мартиненко Ж.О. 8 01

Понеділок

Вівторок

6 Сучасні проблеми охорони та раціонального використання природних ресурсів Колодницька Р.В. 10 107 Середа
7 Актуальні проблеми безпеки людини в сучасних умовах Адамів С.С. 15 21л Четвер
8 Основи агрохімічних та економічних досліджень Гловин Н.М. 10 36л Вівторок

Факультет Енергетики, автоматики та енергозбереження

Назва СНГ Керівник СНГ К-сть учасн. СНГ Лабораторія Дні роботи
Кафедра: Енергетики і автоматики
1 Дослідження електротехнічних систем з відновлювальними джерелами енергії

Рамш В.Ю.,

Потапенко М.В., Шаршонь В.Л.

8 30л четвер
2 Енергозбереження в АПК

Клендій П.Б.,

Клендій Г.Я.,

Марисюк А.П.

6 середа
3 Аналіз якості електричної енергії

Бунько В.Я.,

Дарморіс П.М.

5 вівторок
Кафедра: Електротехнологій та експлуатації енергообладнання
4 Електротехнології в АПК Гайдукевич С.В. 5 32л І, ІІ середа місяця
5 Дослідження джерел світла Колодійчук Л.С. 4 19л І, ІІ вівторок місяця
6 Проростання і ріст насіння рослин с/г культур при обробці їх електромагнітним полем Соловей І.М. 3 16л ІІІ вівторок місяця
7 Енергозбереження і аудит енерготехнічних систем Семенова Н.П. 7 28л ІІІ четвер місяця
Кафедра: Інформаційних технологій та вищої математики
8 Прикладне використання мікропроцесорної техніки Русиняк М.О.  
9 Процедурне програмування Качурівський В.О. 5 середа

Студентська наукова діяльність

Здійснення якісної підготовки спеціалістів вимагає розвитку творчих здібностей студентів. Робота у цьому напрямку неможлива без розвитку у студентів навичок і умінь науково-дослідної роботи, тому що сучасний випускник повинен бути творчо мислячим спеціалістом, який активно шукає оптимальні шляхи і методи розв’язування завдань. Відповідно до положення інституту студенти повинні займатися науковими дослідженнями на кафедрах, наукових лабораторіях, студентських наукових гуртках та під час проходження навчальних і виробничих практик і виконання лабораторних, практичних, курсових і дипломних робіт.

В інституті науково-дослідна робота студенів регламентована у положенні про підрозділ наукової роботи студентів та реалізується через систему різних форм дослідницької діяльності, зокрема:

  • студентські наукові гуртки;
  • індивідуальні завдання, у тому числі під час навчальних та виробничої практики;
  • курсові та дипломні роботи;
  • участь студентів у предметних олімпіадах та конкурсах студентських наукових робіт;
  • виконання колективних наукових проектів.

Основною метою підрозділу наукової роботи студентів є забезпечення можливості для кожного студента реалізувати своє право на творчий розвиток, а також створення умов для підготовки кваліфікованих спеціалістів та участі студентів у фундаментальних і прикладних дослідженнях.

Підрозділ проводить:

  • інформування щодо запланованих студентських наукових конференцій, конкурсів, виставок та можливості участі у цих заходах;
  • пропаганду та популяризацію наукової діяльності серед студентів;
  • організацію участі в  наукових конференцій, семінарів та інших студентських наукових заходах;
  • висвітлення діяльності студентських наукових робіт у засобах масової інформації;
  • налагоджування та розширення контактів із студентською науковою спільнотою України та світу.

Студентська наукова діяльність в інституті реалізується за трьома напрямками:

  • олімпіади;
  • конкурси;
  • конференції.

Правила подання інформації на сайт інституту

Сайт ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»
відображає діяльність Інституту в мережі Інтернет.

 

Підрозділи повинні подавати актуальну інформацію для розміщення на сайті.

Вимоги до електронної передачі інформації:

- Матеріали надсилати на електронну скриньку сайту:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

- Текст надсилається окремим файлом, фото та інші  матеріали треба надсилати вкладеним файлом в одній папці.

 

Вимоги до нормативних документів:

Матеріали подавати в єдиному файлі у форматі PDF.

 

Вимоги до підготовки тексту новин:

- Обсяг тексту не більше 1,5 тис. знаків.

- За можливості уникати складних таблицю з інформацією.

- При оформленні тексту використовувати шрифти Arial, Time New Roman. Текст подавати в електронному вигляді українською та англійською мовами у форматі .rtf.

- Інформація повинна мати відомості про автора (ПІБ, посаду, контактний телефон, e-mail). Анонімні матеріали не розглядатимуться.

 

Вимоги до фотографій:

- Фотографії повинні бути у розміром не більші 300 кБ. тобто у форматі Веб-великий (не більше 640х480 точок),  Веб-малий (не більше 448х336 точок) або Веб-повідомлення (не більше Веб-повідомлення 314х235 точок).

- Пронумеровані фотографії (не більше 10) з префіксом події (латиницею) слід надсилати у форматі JPEG або PNG, не вставляючи їх у текст.

- Фотографії з посиланнями на інші сайти чи з нанесеними логотипами не приймаються.

- Фотографії повинні бути чіткими (незмазаними), без бліків, ефекту червоних очей та сторонніх об’єктів на задньому чи передньому планах.

 

Вимоги до відео- і аудіофайлів:

Аудіо- та відеофайли приймаються у форматах: для відео – .mp4, .flv; для аудіо .mp3.

 

Матеріали, які не відповідають викладеним вище вимогам розглядатися не будуть!

 

Відділ з працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту

Керівник відділу 

Шумінська Ольга Богданівна

 

   Адреса: 47501 м. Бережани, вул. Академічна, 20.                        

   Факс (03548) 2-11-59,

   Тел. 2-54-25, 2-48-08

   E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Відділ з працевлаштування студентів і випускників та профорієнтаційної роботи cтворений за наказом від 01.04.2011 р. № 80-К.

Основними завданнями відділу є:

  1. Проведення постійного аналізу попиту і пропонування на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює вищий навчальний заклад;
  2. Налагодження співпраці з державною службою зайнятості, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, які можуть бути потенційними роботодавцями для випускників і студентів;
  3. Інформування випускників і студентів вищого навчального закладу про вакантні місця на підприємствах, в установах та організаціях, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціальності);
  4. Подання державній службі зайнятості за місцем проживання випускника, у якого питання працевлаштування залишається невирішеним, відомостей про нього та здійснення разом з державною службою зайнятості заходів щодо першого робочого місця;
  5. Організація роботи із створення електронної бази даних про випускників інституту;
  6. Оформлення та видача документів про освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями "Бакалавр", "Спеціаліст" та "Магістр",  додатків до дипломів;
  7. Оформлення та видача студентських квитків;
  8. Контроль за надходженнями із міністерств та відомчих структур даних про місця призначення для випускників згідно з договорами та листами;
  9. Розробки та постійного поновлення електронної веб-сторінки інституту;
  10. Проведення круглих столів та семінарів з техніки пошуку роботи;
  11. Участь у ярмарках праці, семінарах, навчальних тренінгових курсах, які проводять міністерства та відомчі структури.

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

Кодекс законів про працю України

Закон України «Про зайнятість населення» (вступив в дію 01 січня 2013 р.)

Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов`язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов`язкове державне  соціальне страхування" від 13 березня 2013 р. № 153

Постанова Кабінету Міністрів України "Деякі питання реалізації статті 26 та частини другої статті 27 Закону України "Про зайнятість населення" від 15 квітня 2013 р. № 347

Указ Президента України "Про Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки" від 1 лютого 2012 року № 45/2012

Закон України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні»

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів»  від 27 серпня 2010 р. № 1726

 Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту «Про затвердження Типового положення про підрозділ вищого навчального закладу щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників» від 24 квітня 2011 р. № 404

Постанова Кабінету Міністрів України «Про Порядок працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснювалась за державним замовленням» від 22 серпня 1996р.  № 992

Для виконання функцій та реалізації прав, передбачених Положенням про відділ з працевлаштування студентів і випускників та профорієнтаційної роботи, Відділ взаємодіє з навчальною частиною, відділом кадрів, приймальною комісією, деканатами, архівом.

 

п/п Назва підрозділу Відділ отримує Відділ надає
Навчальна частина   - інформацію про контингент студентів випускних курсів інституту, які навчалися за державним замовленням     - інформацію щодо працевлаштування випускників інституту
Відділ кадрів - щоденно відповідні копії наказів (про зарахування, відрахування, переведення, поновлення тощо), які стосуються діяльності відділу            - кореспонденцію для відправки за призначенням
Приймальна комісія - копії наказів щодо зарахування студентів до інституту

- організація підготовчих курсів;

- друкування рекламних матеріалів

Деканати       - відомості, необхідні для виконання покладених на відділ задач   - списки студентів – боржників, що не заключили  угоди про цільову підготовку молодих фахівців
Архів  - інформацію, що міститься в особових справах студентів для відповіді на запити, які надходять до інституту - копія документів про освіту для виготовлення дублікатів

 

Щоб виготовити дублікат втраченого студентського квитка необхідно:

1. Подати в газету оголошення наступного змісту:

Вважати недійсним втрачений студентський квиток (Прізвище, ім’я, по батькові),(серія, номер), виданий ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут».

2. Подати у відділ (кім. 105) наступні документи:

а) заяву на ім’я директора;

б) газету з оголошенням про втрату студентського квитка;

в) анкету на виготовлення студентського квитка.

Щоб виготовити дублікат втраченого диплома необхідно:

1. Зробити копію втраченого диплома, який знаходиться в особовій справі у архіві;

2. Подати в газету оголошення наступного змісту:

Вважати недійсним втрачений диплом (Прізвище, ім’я, по батькові),(серія, номер), виданий  ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут», (дата видачі).

3) Подати у відділ (кім. 105) наступні документи:

а) заяву на ім’я директора;

б) копію втраченого диплома (2 копії);

в) копію 1 та 2 сторінок паспорта (2 копії);

г) газету з оголошенням про втрату диплома;

д) копію закордонного паспорта;

е) довідку зі столу знахідок районного відділення УМВС України;

є) копію додатку до втраченого диплома;

ж) копію ідентифікаційного коду (2 копії);

з) копію платіжного документа про оплату витрат на виготовлення дубліката про освіту.

 

Рахунки ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"

iban

 

ЄДРПОУ 34492201

Оплата за навчання, поновлення, курси

Розрахунковий рахунок в форматі IBAN - UA288201720313241001201011844

МФО 820172


 

ЄДРПОУ 34492201

Оплата за гуртожиток, воду, інші послуги

Розрахунковий рахунок в форматі IBAN - UA298201720313211001202011844

МФО 820172


 

ЄДРПОУ 34492201

Благодійна допомога

Розрахунковий рахунок в форматі IBAN - UA558201720313251001301011844

МФО 820172


 

ЄДРПОУ 34492201

Оренда майна

Розрахунковий рахунок в форматі IBAN - UA548201720313281001203011844

МФО 820172


Напрями освітньої діяльність інституту

Метою навчальної роботи є якісна підготовка висококваліфікованих фахівців, адаптованих до сучасних стандартів освіти і вимог ринку праці.

Напрями навчальної роботи:

- удосконалення ступеневої системи підготовки фахівців, подальша інтеграція інституту з НУБіП України з питань навчальної та наукової роботи;

- подальше вдосконалення методичного забезпечення навчально- виховного процесу, створення електронних варіантів НМК дисциплін в програмі «Мооdle» та електронної бібліотеки;

- удосконалення методичного забезпечення самостійної роботи студентів та моніторингу якості теоретичних знань та практичних умінь і навиків;

- запровадження системи дистанційного навчання на заочній формі;

- запровадження у навчальний процес новинок (педагогічної науки, активних методів навчання, комп’ютеризація навчального процесу;

- поглиблення співпраці із роботодавцями, підготовка фахівців за індивідуальними навчальними планами, згідно вимог замовників.


Навчання в інституті здійснюється:

 1. Освітній ступінь “МАГІСТР” за такими спеціальностями

  • 051 - Економіка;
  • 071 - Облік і оподаткування;
  • 141- Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка;
  • 208 - Агроінженерія.

Термін навчання 1рік і 6 місяців рік на базі диплому фахівця освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр”.


 

2.Освітній ступінь “БАКАЛАВР” за таким спеціальностями

  • 015.07 - Професійна освіта (Електротехніка та електромеханіка);
  • 051 - Економіка;
  • 071 - Облік і оподаткування;
  • 073 - Менеджмент;
  • 101 - Екологія;
  • 122 - Комп'ютерні науки;
  • 133 - Галезеве машинобудування;
  • 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка;
  • 205 - Лісове господарство;
  • 206 -Садово-паркове господарство;
  • 208 - Агроінженерія;
  • 242 - Туризм.

ТЕРМІН НАВЧАННЯ 3 роки і 9 місяців на базі документу про повну загальну середню освіту (11 класів).

На скорочений термін навчання за програмами підготовки фахівців освітнього ступеня “Бакалавр” приймаються особи, які здобули неповну вищу освіту і мають диплом молодшого спеціаліста відповідного напряму підготовки.
Юнаки, які зараховані до інституту на бакалаврат, проходять навчання на військовій кафедрі з присвоєнням офіцерського звання.


 

Також здійснюється курсова підготовка за робітничими професіями:

  • оператор комп’ютерного набору;
  • водіїв категорії “В і С”;
  • тракторист-машиніст категорії “А” і “В”;
  • слюсар;
  • електромонтер;
  • організатор фермерського господарства;

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme