Розробка бренду туристичного продукту – комплексний процес, який дозволяє створити унікальний образ дестинації, готелю, туру чи іншої туристичної пропозиції, що відрізняє його від конкурентів, забезпечує розпізнаність, преміальність та приваблює потенційних клієнтів. Для успішного впровадження туристичного продукту необхідно здійснити аналіз ринку та цільової аудиторії, розробити унікальну пропозицію (створити лаконічний слоган, логотип та індивідуальний дизайн), обрати стратегію просування, забезпечити моніторинг.
19 листопада відбувся І етап ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Відповідно до указу Президента України «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», відповідно до Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 571.
14 листопада 2024 року відбувся Форум якості освіти, приурочений до Всесвітнього дня якості. Захід провела Служба якості освіти України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та фінансування Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW). Форум об’єднав представників державних інституцій, інститутів громадянського суспільства, керівників і працівників закладів вищої, передвищої та загальної середньої освіти, освітніх експертів з метою обговорення резильєнтності української освіти на третьому році повномасштабної війни, аналізу важливих кроків та трансформацій у сфері освіти, діагностування освітніх втрат та їх подолання, розгляду гнучкості системи освіти через призму нових можливостей, висвітлення питань безпеки та доступу до освіти. До участі в заході долучилися також заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанія Білик, завідувачка навчального відділу Галина Христенко, методистка навчального відділу з питань забезпечення якості освітньої діяльності Наталія Білан.
Одним з напрямів розвитку індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти є участь в обговоренні освітніх програм та вдосконаленні їх змісту шляхом внесення відповідних пропозицій, в тому числі й щодо формування переліку вибіркових освітніх компонент, оскільки вибіркові дисципліни складають не менше 25% загального обсягу навчального навантаження.
З метою осучаснення змісту освітньої програми, відповідності її вимогам ринку праці та врахування побажань студентів щодо вибору дисциплін загального та професійного спрямування на кафедрі гуманітарної освіти і туризму 18 листопада 2024 року відбулось обговорення ОПП «Туризм» на 2025 рік вступу за участі гаранта, членів проєктної групи та здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація».
Штучний інтелект заполонив практично всі сфери суспільного життя, докорінно змінюючи форми і зміст діяльності людей. І на цьому не зупиниться, адже завдяки своїй здатності до навчання та розвитку він може не лише перевершити нас, але й з часом замінити. Технології штучного інтелекту стрімко трансформують і сферу освіти, відкриваючи безліч можливостей для підвищення ефективності навчання та викладання. З однієї сторони, використання штучного інтелекту в освітньому процесі має ряд переваг, серед яких домінує персоналізація навчання та автоматизація рутинних задач. З іншої сторони, існує ряд ризиків, на які слід звертати особливу увагу, зокрема: дані та конфіденційність, упередження та дискримінація, зменшення ролі викладача, залежність від технологій, недостатній доступ до ресурсів, автентичність та академічна чесність, обмежені можливості для креативності та інновацій, етичні питання. З огляду на це штучний інтелект може виступати в ролі персонального помічника у підвищенні ефективності роботи викладача та створенні гнучкого освітнього середовища, або віртуального шкідника, який невидимою рукою руйнує традиційну систему навчання.
Реалізація цілісної системи підготовки майбутніх фахівців у сучасних умовах освітнього процесу найкращим методом урізноманітнення навчання є проведення гостьових лекцій. 14 листопада 2024 року для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня в межах роботи освітньо-виробничого наукового кластеру «Освіта, наука, практика для майбутнього» директоркою КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича» Шимушовською Іриною Петрівною проведено гостьову лекцію на тему: «Планування і проєктування туристичного продукту» з обов’язкової компоненти «Туроперейтинг».