Ключові новини
Бажаємо здоров'я, успіхів у навчанні та активної життєвої позиції, бути сміливими у пошуках нових ідей, знаходити натхнення у дрібницях бути впевненими у своїх силах. Не забувайте, що саме від ваших вчинків і виважених рішень залежить ваше особисте життя і майбутнє нашої держави!
До Дня студента студентська рада інституту провела захоплюючу інтелектуальну гру "Хто? Що? Де?", що зібрала в одній залі команди з різних факультетів.
На початку заходу від керівництва інституту прозвучали привітання в адресу студентів з нагоди Міжнародного дня студента, а також було проведено нагородження талановитої молоді грамотами.
Гра складалася з шести раундів, кожен із яких пропонував учасникам цікаві та несподівані питання, що вимагали швидкого мислення та глибоких знань у різних сферах життядіяльності.
Роки студентства незрівнянні. Під час навчання в освітніх закладах на студентську молодь чекає стільки всього цікавого та непередбаченого. Потрібно все встигнути та знайти час не тільки на навчання, життя приватне, а й на веселощі та вечірки. Тільки за одну ніч студентові під силу і вивчити матеріал за весь семестр, і конспекти всі переписати, і дипломну написати. В студентські роки здається, що немає нічого неможливого й весь світ грає найяскравішими барвами. 17 листопада Україна, як і весь світ, відзначає Міжнародний день студента, який є символічним об'єднанням студентів усіх закладів освіти з метою зміцнення ролі студентства в громадському та політичному житті своєї країни.
Штучний інтелект заполонив практично всі сфери суспільного життя, докорінно змінюючи форми і зміст діяльності людей. І на цьому не зупиниться, адже завдяки своїй здатності до навчання та розвитку він може не лише перевершити нас, але й з часом замінити. Технології штучного інтелекту стрімко трансформують і сферу освіти, відкриваючи безліч можливостей для підвищення ефективності навчання та викладання. З однієї сторони, використання штучного інтелекту в освітньому процесі має ряд переваг, серед яких домінує персоналізація навчання та автоматизація рутинних задач. З іншої сторони, існує ряд ризиків, на які слід звертати особливу увагу, зокрема: дані та конфіденційність, упередження та дискримінація, зменшення ролі викладача, залежність від технологій, недостатній доступ до ресурсів, автентичність та академічна чесність, обмежені можливості для креативності та інновацій, етичні питання. З огляду на це штучний інтелект може виступати в ролі персонального помічника у підвищенні ефективності роботи викладача та створенні гнучкого освітнього середовища, або віртуального шкідника, який невидимою рукою руйнує традиційну систему навчання.
Реалізація цілісної системи підготовки майбутніх фахівців у сучасних умовах освітнього процесу найкращим методом урізноманітнення навчання є проведення гостьових лекцій. 14 листопада 2024 року для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня в межах роботи освітньо-виробничого наукового кластеру «Освіта, наука, практика для майбутнього» директоркою КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича» Шимушовською Іриною Петрівною проведено гостьову лекцію на тему: «Планування і проєктування туристичного продукту» з обов’язкової компоненти «Туроперейтинг».
Міжнародна академічна мобільність є важливим інструментом професійного розвитку викладачів, який відкриває широкі можливості для підвищення їхньої кваліфікації та вдосконалення педагогічної та професійної майстерності. Завдяки участі у міжнародних програмах, викладачі отримують доступ до новітніх освітніх методик, технологій та дослідницьких підходів, що сприяє оновленню змісту навчальних курсів і підвищенню їхньої актуальності. Це також дозволяє інтегрувати міжнародний досвід у навчальний процес, збагачуючи його глобальними перспективами і створюючи більш інклюзивне та багатокультурне середовище для студентів.