Сучасні підходи та умови вимагають якісно нового рівня освіти, зокрема використання активних методів навчання у ЗВО. Одним із таких методів є гостьова лекція, яка спонукає здобувачів до активної розумової діяльності, творчого процесу, підвищує рівень засвоєння матеріалу. Наявність в аудиторії двох спікерів пожвавлює лекцію, як традиційну форму навчання, формує культуру дискусії, вчить здобувачів вищої освіти порівнювати, оцінювати, аналізувати і дивитися на одне і те ж явище, але з різних сторін, сприймати різні точки зору як такі, що взаємодоповнюють одна одну.
Так, 1 грудня 2022 року для студентів четвертого курсу ОПП «Менеджмент» проведено бінарну лекцію з дисципліни «Маркетинг» на тему: «Маркетингова комунікаційна політика».
Лекторами-модераторами проведеного заходу були: к.е.н., доцентка, доцентка кафедри економіки і менеджменту Світлана ГЕРЧАНІВСЬКА та комерційний директор ТзОВ «Бучачагрохлібпром» Ігор РОМАНЧУК.